shishe shishe .

shishe

open office

در گذشته اكثر مجموعه‌هاي كاري يا ادارات از يك ساختمان بزرگ كه در آن چندين اتاق وجود داشت، تشكيل‌ شده بود. هر يك از آن اتاق‌ها نيز به‌ عنوان دفاتر كاري افراد كارمند استفاده مي‌شد. معمولاً اين فضاها با متراژهاي زيادي طراحي مي‌شوند و همين امر موجب خواهد شد هزينه‌هاي زيادي براي افراد به‌ جا بماند. اما امروزه برخي از افراد مجموعه‌هاي اداري را براي صرفه‌ جويي بيشتر در مصرف هزينه‌ها، به سبك اپن آفيس طراحي مي‌كنند. البته از آن جايي كه نكاتي درباره اوپن آفيس وجود دارد، معمولاً افراد خاصي سراغ آن مي‌روند و با كمك آن راندمان كاري خود را افزايش مي‌دهند.

اوپن آفيس در واقع به فضايي گفته مي‌شود كه در آن به‌ جاي محصور كردن كارمندان در اتاق‌هاي مخصوص، از فضايي يكپارچه براي كار كردن آن‌ها استفاده مي‌شود. در اين گونه دفترهاي كار، رديف‌هايي از ميزها را در كنار يك‌ديگر قرار مي‌دهند و گاهي اوقات نيز با ديوارهاي كوچك يا پارتيشن، آن‌ها را از هم جدا مي‌كنند. اگر مي‌خواهيد اطلاعات بيشتري درباره اوپن آفيس به دست آوريد و به كمك آن در كارتان موفق‌تر شويد، پيشنهاد مي‌كنيم تا انتهاي مطلب همراه ما بمانيد.

نكاتي درباره اوپن آفيس براي موفقيت بيشتر

  • داشتن تعامل و انعطاف پذيري بالا

به‌ طور معمول افرادي كه در فضاهاي باز اداري مشغول به كار مي‌شوند، بايد نسبت‌ به ديگر افرادي كه در آن‌ جا فعاليت مي‌كنند تعامل و انعطاف‌ پذيري بيشتري داشته باشند. در واقع انجام دادن امور اداري به سبك شخصي و بدون در نظر گرفتن نظرات ديگران، باعث مي‌شود افرادي كه در آن‌جا وجود دارند از دست شما ناراحت شوند.

در نتيجه اين امر نيز موجب مي‌شود خريد پارتيشن شيشه اي دلخوري‌هايي بين شما به وجود بيايد. از اين رو احترام گذاشتن به قوانين و كارمنداني كه در كنار شما مشغول به كار هستند، بسيار مهم است و در موفقيت اوپن آفيس مي‌تواند به شما كمك زيادي كند.

  • در نظر گرفتن محيط كاري مناسب

اگر شما جزء افرادي هستيد كه به‌ سختي با ديگران ارتباط مناسب برخوردار مي‌كنيد؛ بهتر است حتما يك مكان مناسب و خصوصي را براي خود در نظر بگيريد. در صورتي كه با قرار گرفتن بين تعداد زيادي صندلي و افراد كارمند احساس راحتي نداريد، توصيه مي‌كنيم يك فضاي دنج و عالي براي خود در نظر بگيريد كه با كاركردن در آن‌ جا احساس راحتي داشته باشيد و خسته نشويد. همچنين دقت داشته باشيد كه محيط موردنظر تان بايد بدون نور اضافي باشد. زيرا نور زيادي موجب خستگي چشم‌ها خواهد شد و در نتيجه به ميزان كافي ممكن است نتوانيد كار كنيد.

  • زياد حرف نزنيد

همان طور كه گفته شد؛ نكاتي درباره اوپن آفيس وجود دارد كه اگر آن‌ها را در نظر بگيريد مي‌توانيد در كسب‌ و كارتان موفق‌تر شويد. از جمله نكات مهمي كه بهتر است حتما آن را در نظر داشته باشيد؛ زياد حرف نزدن است. در واقع شما بايد در محيط كاري‌تان از پرحرفي اجتناب كنيد و با كارمنداني كه خيلي حرف مي‌زنند، وقت خود را بيهوده هدر ندهيد. زيرا پرحرفي سودي براي شما نخواهد داشت و موجب مي‌شود از كارهاي‌تان عقب بمانيد.

  • مشاوره گرفتن در خصوص طراحي باز محل كار

براي اين كه يك اوپن آفيس بدون مشكل داشته باشيد، بهتر است حتما از افراد باتجربه و متخصص در اين زمينه مشاوره و كمك بگيريد تا شما را راهنمايي كنند و در نتيجه بهترين سبك و طرح دفتر كاري داشته باشيد.

  • گوش دادن به موسيقي

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادي هستيد نصب پارتيشن شيشه اي كه علاقه دارند هنگام كار به موسيقي گوش دهند، پيشنهاد مي‌كنيم حتما براي خود يك هدفون تهيه كنيد. استفاده كردن از هدفون در فضاي اداري باز موجب مي‌شود شما بتوانيد با علاقه بيشتري كارهاي‌تان را انجام دهيد و به فضاي خصوصي ديگران نيز احترام بگذاريد. البته دقت داشته باشيد كه استفاده كردن از هدفون در مدت طولاني و زياد توصيه نمي‌شود زيرا اين كار ممكن است به سيستم‌هاي شنوايي شما آسيب وارد كند.

 

بيشتر بخوانيد:‌ موتور درب اتوماتيك

 

  • توافق با ديگران

به‌ طور معمول در فضاهايي كه افراد بيشتر با هم رو در رو مي‌شوند و در يك محيط كار مي‌كنند، ممكن است مشكلات زيادي به وجود بيايد. اما در چنين شرايطي بهتر است اول از هر چيزي به خواسته و نظر ديگران احترام بگذاريد و سپس با آن‌ها به توافق برسيد. زيرا اين كار موجب موفقيت بيشتر در اوپن آفيس براي شما خواهد شد.

  • دور كردن وسايل اضافي در محيط كاري

اگر بر روي ميز كاري‌تان وسايل زيادي وجود دارد و از آن‌ها استفاده نمي‌كنيد؛ بهتر است آن‌ها را از دور و بر خود برداريد و در يك مكان مناسب قرار دهيد. در واقع اين كار به شما كمك مي‌كند درگيري‌هاي ذهني قيمت شيشه سكوريت كمتري داشته باشيد و تمركزتان بيشتر بر روي كارتان باشد. براي موفقيت اوپن آفيس توجه داشته باشيد فقط وسايل را بر روي ‌ميز خود قرار دهيد كه در طي روز به آن‌ها نياز داريد.

  • داشتن صبر و بردباري

گاهي اوقات ممكن است در محيط كاري بين افراد گروه درگيري‌ها و مشكلاتي قيمت پارتيشن شيشه اي به وجود بيايد. از اين‌ رو بهتر است حتما صبر و بردباري كافي داشته باشيد و از تجربه‌ها و ايده‌هاي دوستان‌تان براي رفع مشكلاتي كه پيش روي‌تان قرار مي‌گيرد، كمك بگيريد. در واقع اگر صبر و بردباري نداشته باشيد، ممكن است مشكلات زيادي در كارتان به وجود بيايد و به‌ جاي پيشرفت دچار پس‌رفت شويد.

  • تعيين زمان جلسات كاري

يك نمونه ديگر از نكاتي درباره اوپن آفيس، كه بايد در نظر داشته باشيد تعيين زمان جلسات كاري است. براي اين‌ كه تمام افراد كارمند از موفقيت اوپن آفيس بهره ببرند؛ حتما بايد با يكديگر تعامل بيشتري نصب درب اتوماتيك شيشه اي برقرار كنيد. يكي از كارهايي كه در اين راه به شما كمك مي‌كند، برگزار كردن جلسات كاري است. البته جلساتي كه برگزار مي‌كنيد بايد مرتبط با كارتان باشد تا راندمان كاري‌تان افزايش يابد. از اين‌ رو بهتر است حتما يك زمان خاص را در نظر بگيريد و به ديگران نيز اطلاع دهيد تا به‌ موقع در جلسه حضور يابند.

نكاتي درباره اوپن آفيس

مزاياي اوپن آفيس

  • با كمك اوپن آفيس مي‌توانيد هزينه‌هاي سازمان را به بهترين شكل ممكن بهينه سازي كنيد.
  • اوپن آفيس حس به‌روز بودن زيادي را به مخاطبان خود القا مي‌كند.
  • به طور معمول اوپن آفيس خلاقيت بيشتر كارمندان شيشه سكوريت را افزايش مي‌دهد.
  • ايجاد عدالت و مساوات بيشتر در بين كاركنان، از ديگر مزاياي مهم اوپن آفيس است كه اهميت بسيار زيادي دارد.
  • اوپن آفيس موجب انعطاف پذيري بيشتر در كار خواهد شد.
  • به طور معمول تعاملات كارمندان در اين گونه فضاها، با هم‌ديگر شفاف‌تر است و پنهان‌ كاري در بين آن‌ها كمتر اتفاق مي‌افتد.
  • با استفاده از فضاي باز اداري، ارتباط بهتري بين كارمندان ايجاد خواهد شد.
  • با طراحي و راه‌اندازي اين گونه دفاتر، مي‌توانيد تا حدود زيادي در هزينه‌هاي‌تان صرفه‌جويي كنيد.

معايب اوپن آفيس

  • ممكن است فضاي باز اداري به حريم شخصي برخي از افراد لطمه وارد كند.
  • پرت شدن حواس افراد كارمند نيز، يكي ديگر از ديگر معايب اوپن آفيس است.
  • با اوپن آفيس ممكن است استرس كارمندان افزايش يابد.
  • گاهي اوقات ممكن است كارمندان به خوبي بر روي كارشان تمركز نداشته باشند.
  • برخي از كارمندان با از دست دادن تمركزشان در محيط كار، قيمت درب اتوماتيك شيشه اي اشتياق خود را هم نسبت به كاري كه وظيفه دارند انجام ‌دهند نيز از دست مي‌دهند.

بيشتر بخوانيد: درب اتوماتيك

سخن پاياني

تا اين قسمت از مطلب با نكاتي درباره اوپن آفيس آشنا شديد كه هر يك از آن‌ها اهميت بسيار زيادي دارند. بنابر اين اگر در حين كار كردن آن‌ها را در نظر بگيريد؛ حتما موفقيت‌هاي بيشتري در كارتان به دست خواهيد آورد. از اين رو پيشنهاد مي‌كنيم به مطالب ذكر شده در اين مقاله توجه داشته باشيد و آن‌ها را در نظر بگيريد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و خريد درب اتوماتيك شيشه اي با كارشناسان ما در پويا در آركا در ارتباط باشيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۳:۱۵ توسط:sami موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :